När varje dag är en julafton.

När jag har läst Paretsky, och jag har som bekant läst Paretsky, har jag alltid suktat extra efter hur V.I. Warshawski är ute och joggar med sina jyckar, hur hon lastar bilen för att åka och bada med dem i Lake Michigan.

Tada! Nu har även jag en hund! Som jag varje lunch tar jättefina terrängpromenader med (ety är mkt förtjust i att hoppa över fallna träd och att klättra över gamla stenmurar).

På kvällen läser jag “Critical Mass”; hunden ligger vid mina fötter och vaktar.

byracka

2 Comments

Filed under bok, djurblogg

2 responses to “När varje dag är en julafton.

  1. Voff! Blir det månne tassavtryck hos bloggen?

  2. Vi får se hur begåvad visar sig jycken vara när det kommer till litteraturens flyglar..!

Leave a Reply

